موضوع: صف پردازش
سلام وقت بخیر
با شماره 02182801803 داخلی 1 تماس بگیرید پشتیبان ها آماده ی پاسخگویی هستند. اگر پاسخگو نبودند احتمالا خط ها مشغول بوده.
وقتی در حساب کاربری، در لیست صورتحساب قسمت عملیات آیکن ساعت مشاهده می کنید و در پرینت صورتحساب نوشته درصف پردازش، لازم است صبور باشید تا جواب استعلام مشخص شود. از سمت نرم افزار مالیتور به صورت سیستمی استعلام گرفته می شود.
صورتحساب ها از سمت مالیتور ارسال شده و این تاخیر در تایید صورتحساب ها از سمت کارپوشه می باشد.موفق و سربلند باشید
کاربر mi*@*il.com
از دیروز صورتحسابم ارسال نشده لطفا جواب بدید نه تلفن پشتیبانی نه اپراتور کسی جواب نمیده