موضوع: انتقال مودی
سلام وقت بخیر
زمانی که این خطا رو میگیرید به این معنی است که این مودی در اکانت دیگری ذخیره شده و باید انتقال مودی انجام بدید. پشتیبان ها با شما تماس گرفتند پاسخگو نبودید. برای راهنمایی بیشتر در اسرع وقت با شماره 02182801803 تماس حاصل فرمایید.
موفق و سربلند باشید
کاربر as*@*il.com
سلام روز بخیر درخواست افزودن کد ملی 103*****141 را به لیست مودیان کاربری خود دارم اما ارور تکراری بودن کد ملی به من می دهد. شرکت فوق قبلا جای دیگری فاکتور ارسال میکرده اند و نمیدانیم از نرم افزار مالیتور استفاده میشده یا نرم افزار دیگری. لطفا راهنمایی بفرمایید اگر قبلا مالیتور استفاده میشده چطور میتوانیم پنل قبل را غیر فعال کرده و بر روی پنل کاربری عصر اعتماد فعال نماییم. و اگر دلیل ارور چیز دی