موضوع: صف پردازش
مداد قرمز رنگ کجاست؟ نیست؟
سلام وقت بخیر
طی تماس تلفنی کارشناسان مالیتور، برای فروشنده کدشعبه ثبت کردید که ظاهرا به همین دلیل صورتحساب در صف پردازش قرار گرفته.
در صورت کلی وقتی در حساب کاربری، در لیست صورتحساب قسمت عملیات آیکن ساعت مشاهده می کنید و در پرینت صورتحساب نوشته درصف پردازش، لازم است صبور باشید تا جواب استعلام مشخص شود. از سمت نرم افزار مالیتور به صورت سیستمی استعلام گرفته می شود.
موفق و سربلند باشید
از پاسخگوئی متشکرم. ولی یک روز کار عقب افتاد. در حالیکه ارور را از اول می توانستند اعلام کنند. از طرفی من الگوی عجیب اعلام کد 4رقمی خریدار را متوجه نشدم و بدون ثبت کد خریدار ثبت کردم
وقت بخیر
دقت داشته باشید صورتحساب را بدون خطا ارسال کنید تا زودتر ارسال شود.
تایید و اعلام خطا بعد از استعلام از کارپوشه سامانه مودیان به شما اعلام می شود و این مورد از طرف مالیتور نیست.
دقت داشته باشید که ضروری است در صورتحساب کد پستی همان شعبه را وارد کنید، در غیر این صورت باز هم صورتحساب به شعبه مرکزی ارسال می شود.
موفق و سربلند باشید
عرض سلام مجدد دارم. چرا با وجود اصلاح مورد، ارسال صورتحساب فروش باز هم انجام نشده است؟
سلام وقت بخیر
طی تماس تلفنی عرض کردم خدمتتون این مورد از سمت کارپوشست و باید صبوری کنید تا کارپوشه سامانه مودیان صورتحساب رو تایید کند.
موفق و سربلند باشید
کاربر as*@*il.com
با سلام. صورتحساب فروش ما به شماره 1000000022 از دیروز صبح ارسال نشده است و کارفرما هی داره پیگیری می کنه. قبلا اینقدر معطل نمی شدیم؟ لطفا انجام شود