موضوع: ارسال صورتحساب
وقت بخیر.
اطلاعات مشتری رو پس از ارسال تغییر داده اید.
باید صورتحساب رو با همان اطلاعات ابطال نمایید و مجدد صورتحساب صحیح رو ارسال نمایید.
در ساعات اداری میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید.
خیر تغییر ندادم. این باگ در ارسال اشتباه اطلاعات و یا اشتباه خواندن آن توسط سیستم دارایی است. پیگیر خواهم بود از پشتیبانی مالیتور و سامانه مودیان
کاربر ho*@*il.com
سلام فاکتورم روی مالیتور مشکلی نداره. اما روی سامانه مودیان برای شخص متفاوتی ارسال شده. روی تلگرام پیغام دادم. پشتیبان رو چطور میتونم ارتباط بگیرم؟